. -
Annonser från BloggPartner

Alias

Back to work, o dagen har gått bra!
Jobbade sent, hade en brud som skule komma på sin konsultation! Hon kommer bli riktigt snygg i håret kan ja säga!
På vägen hem kom ju ja mitt smarthuvud på att jag var ju tvungen att fixa ihop lunch tills imon med. Påvägen körde ja förbi Netto perfekt! Svängde in o trodde ja skulle vara efffektivnär ja skullle handla där till mina hemmagjorde pizzor!

För få dessa ingredienser fick ja genomlida bland de äckligaste i mitt liv!

En man som följde efter mig och sökte min blick, väl framme i kön ställer han sig tätt, tätt inpå mig! Jag känner mig obekväm av hans närhet och gick en runda till i butiken för att han skulle betala och försvinna!
Jag sneglar mot kassan o ser inte mannen mer. Går och ställer mig igen när någon smeker min rygg och tränger sig före kön bakom mig! Mannen ställer sig bakom mig och sa till de bakom oss att han stod där innan men att jag var före honom! Han flåsar mig i örat och gnider sig mot mig!
Låt miiiig döööö!
Jag kan tillägga att mannen hade ett fett födelsemärke mellan brynen som var i samma siza som en pingisboll!

Sitter och kollar på grammisgalan med 2 kelna vovvar!
Skulle egentligen haft en lite mer spännande ärende ikväll..men men de kommer fler tillfällen!

Timo Räsienen med In flames e bra skit!


Kommentarer
Postat av: Lena

Jenny, du ska inte vara så kräsen har jag ju sagt! :P

2009-01-07 @ 21:46:00
Postat av: lillabella

men fyyyy gumman va läskigt! vilka nötter d finns där ute

2009-01-08 @ 12:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback