. -
Annonser från BloggPartner

Biiieeetch

Heeej!
Söndagen börjar går mot sitt slut, har fått gjort en de och de e himla skönt!
Fick köpt ny data på rea, vilket inte var en dag försent!
Brorsan och pappa sitter och fixar de så den ska få de bästa förutsättningarna! Massa jobb! hade ja åkt hem med datan hade jag minnsann inte gjort allt detta!
Köpte en födelsedagspresent från familjen, två kuddar o gardiner. Har fått en bild av vilket tema jag ska ha i vår! Grått och ljusrosa! De kommer bli fin fint!


Sitter och kollar priser på olika gym. Funderade först på friskis där lena hänger, men sen dividerar man framotillbaka. Kan inte bestämma mig vart jag ska träna! Vad passar mig bäst...HJÄLP!


En mycket nära vän hade en teori om att man växer ifrån varandra, även fast man varit bästakompisar så länge! De är klart, man får olika värderingar. Livet kan ändras på mycket kort tid! Då blir de klart att man priorierar olika med! På såsätt växer man succesivt ifrån varandra!

Ikväll blir Ghost tittande! Sj! Jag är van att göra mycket sj.
Jenny the lonly wolf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback