. -
Annonser från BloggPartner

Jag har inga gränser

När ja kom innanför dörren till min lägenhet idag sa jag helt normalt..
-Honey I´m home!
Sen slog tanken mig vem fan hör mig, ingen sitter där i mörket om jag trodde de..o skulle de göra de så är de med största sannolikhet inte min honey!

Idag fick äntligen tummen ur o skrev in oss för att börja träna. Tror brorsan kan va bra att ha med sig. Han tar verkligen tag i saker. Medans ja lätt bara raserar!Skoj som bara den. o ett stoort plus e ju att Lena joinar:)

Imon ska ja få ett kärt återseende...kanske slutar de som sist. Fast utan en bricka med shots!

På fredag,,,min födelsedag by the way så har en intressant film premiär!
Bröllopsduellen!
Är ju lite av ett Kate Hudson Fan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback