. -
Annonser från BloggPartner

Where the kids are alright!

Gog morgon!
Första jobbdagen väntar nu på mycket länge! Som tur är börjar vi med ett möte med utav våra försäljare och ha är så himla lättsam!
Kom upp i god tid och jag älskar att kunna sitta och dra mig lite på morgonen!

Det var väll inte bara jag som såg victoria secrete showen i dagarna! Jag satt med tårarna i ögonen bägge ggr de sände showen! Jag är verkligen förundrad hur man kan vara så vacker!

Men jag vill nog ändå säga att min ledighet har präglats av fest och vänner! Det har verkligen skakats loss med en massa roliga minnen i bagaget!
Martina har fått sig en loverboy, de är verkligen värt att hurra för!
Petra kilar stadigt ute i skottorp och har försvunnit från vårt område här på öster!
Men vi har även fått se mer av Sandra som numera hänger mycket nära mig!
Mina vänner e mitt liv. De påverkar mig så otroligt mycket. Har de en dålig dag får man en sj!
Men de har verkligen en sak som de är hur dukitga som helst på.
De är att lyfta upp mig till mitt bästa ja!

Nästa helg e de födelsedagskalas för mig! HUr ska ja planera ihop detta?
Hade ju hellre sett något storslaget framför mig men de hinns inte med att planera nu!
Tyyyypiskt!

Med glimten i ögat! Petra kör på typiska P-looken!


Kommentarer
Postat av: P

P-looken tycks bara komma fram när man fått några järn i sig... har suttit här hemma å övat men de händer fan ingenting! det får nog bli lite vin å "snopp drink" runt 13.00.... kommer du? ;) puss

2009-01-08 @ 10:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback