. -
Annonser från BloggPartner

Gråt inte över någon som inte skulle gråta för dig

De har gått 2 dagar på semstern och jag har redan panik över att jag inte tar vara på den!
Tanken var ju inte att jag skulle sitta här hemma o glo direkt utan hitta på saker!
Men sen är jag en person som inte kan göra saker sj, måste hitta ett sätt att bota min sällskapsjuka!

Jag har i allafall tagit beslutet att avsluta en sak. Har funderat och insett att det inte kommer bli bra i vilket fall som. Nu är bara frågan hur jag genomför de!
Bara ignorera, ta upp de eller avsluta de succesivt!?
Jag är som sagt kass inom detta området!

I röjjandet i de gamla rummet hittade jag som sagt mycket skoj, men något av de värsta var trotts allt dessa!?




jag har en obesvarade fråga, va fan tog petter vägen igår???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback