. -
Annonser från BloggPartner

Hiawakasa

e fylleinlägg är inget jag rekommenderar till er bloggare, en annan sak som jag inte heller kan rekommendera är att dricka i princip 1 liter rosé, 3 redbull vodka var av en var en 6cl!
Sen att man inte märker av denna konsumtion förrän man kommer hem är ju ingen jätte bra sak!
Jag sa ju de, de slutar alltid i kaos med damen Sandra!
Våran brillianta ide om att cykla för att spara pengar, gick så där. Eller jo de unkade ju på vägen ut. Men när vi skulle hem och vi köpte korv av min man så hade han en vän som insisterade på att köra oss! Han kunde dock inte ta med cyklarna, typiskt!!
Men han var en trevlig liten prick som hade många bra värderingar. Vi satt till och med kvar i bilen efter vi kommit fram dit vi skulle och snackade! Han höll med om att män var svin men inte att han var ett sj!
Fast så låter de ju från många!
Antar att Sandra kommer lägga ut bilder från denna kväll!


Nu ska jag ner o snylta åt mig lite sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback