. -
Annonser från BloggPartner

Milk & Honey


Tro det eller ej men ja kom upp i morse och gick min första långa och svettiga runda på evigheter!
Skönt!
Det är ju negativt heller att man inte möter en kotte, så kan man knata på rejält och höja volumen på ipoden till max!
Hundarna var bra smutsiga när vi kom hem, så de var bara att stoppa dem i karet och duscha av dem.
Nu doftar här milk & honey över hela lägenheten!
För er som känner mitt al quiada gäng behöver jag väll inte berätta att Sanchez är bra stöddig nu när han luktar gott och är borstad! Krävs inte mycket för att han ska känna sig snyggare!

Nu ska jag slita upp säckarna som jag fick med mig från mitt barndomsrum igår. Shiit vad jag,brorsan och hans tjej röjde. De ska ju få ta över de rummet, så de känns som om de bor lite för sig sj!

Nu tror jag att brorsan kommer döda mig, men han gav mig inget läfte om att inte visa dessa bilder...



Kommentarer
Postat av: sanna

haha jag dör...e det kim?

Postat av: Jenny

nopp de e tompa! vilken hunk han blivit eller hur??

2009-08-07 @ 21:21:11
URL: http://goldenheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback