. -
Annonser från BloggPartner

TGIS

What a weekend...

Började med att jag allt för stressad åkte från jobbet runt 4, ringde runt som en galning till alla inbjudna inför kvällen!
Svängde inom Maxi handlade ihop de som ja tänkt bjuda på!
De smakade bra, snittar fyllda med lite olika saker, 3 olika meloner och lite chibbe!
Sandra och Josse trillade in strax efter Sandra A´s ankomst. Rosén hann inte kylas förrän den korkades upp. Att jag inte är blind efter alla kamera blixtrar är ett mirakel i sig! Vi dansade och fulade oss rejält,
Sandra A den stackarn som var nykter satt med kameran i högsta hugg som en tuoristas!
Telefonerna plingade hejvilt, konstigt nog var min mycket tyst, eller så konstigt är de väll inte men trist!
Dejter var bokade, önskemålen sprudlade och vart vi skulle bege oss efter sommarfesten var en stor fråga.
Vi slutade efter allt på bulls....hmm som vanligt..
Shoots, drinkar och en del annat släkte våran törst. Väl nere på bond slog jag mig ner i den extremt sköna soffan inne på damtoan. Maria the helping hand herself hittade en packad liten tjej som hon hjälpte in på toan. I godan ro tog jag mig ett äpple, då kom vakten in och kollade granskande.
Shiiit får man inte ta äpplena tänkte ja, bra nervös!!
Men de var ingen fara vi hamnade i en lite diskution. Män vers Kvinnor.
Enligt honom är de inte männen som är psykos utan VI!
Vi kunde inte enas....
Fick ett kärt återseende på vägen ut till dansgolvet...eller ett räcker inte, 2!!

ojoj jag har inte kommit längre än till halva kvällen, o de är en massa kvar att berätta...
Får ta de en annan dag el får ni njuta av Marias återberättlese.
Axlforpresident.blogg.se

Mr Melon ringde innan, han hade tydligen med haft en rejält hård kväll!
Känns bra att de är fler som gör livet till ett äventyr!
Nått som inte behöver mer äventyr är min kära mobil, vad hade jag gjort om den försvunnit!?!?
Taxichaffisen var bra lost under min bilfärd hem och jag ska nog var glad att jag kom hem, men att han inte ens kan svara el ringa och säga att han har min mobil, de har fan gett mig krupp på en dag detta här!!

Nu ska jag lägga mig så jag kommer upp imon och kan ta tag i träningen.
Och jag ska känna av min semester så jag kan börja köra till rätt lägenhet när jag är på väg hem
och inte köra till min gamla.
Sen vore de trevligt att inte gå runt och sätta bilnycklen i fel dörr!?

Sov gott hetnosar!





Sommaren är här och partytricket ska tas upp igen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback