. -
Annonser från BloggPartner

V.28

Hej hej...

Imorgon är de sista jobbdagen på 3 veckor..Kvällen kommer att börja hemma hos mig. Då jag bjudit hit tjejerna för att fira in semestern med lite god sommar buffe!
efter denna början kommer bilen gå mot leffes dör the attic spelar. Tror mina kära fötter kommer få sig en rejäl omgång om jag känner mig sj rätt! De kommer dansas som bara den!
The attic har ju en del att leverera!

Det som är planerat inför semestern är ju Sthlm måndag,tis v.30 och på vägen hem tar vi in på de mysigaste hotellet ever i Västervik. Dessa dagar tror ja kommer förgylla semestern perfekt!
SKa bara hitta lite hundvakt också!
De är inte lätt, inte många som vill ha med al quida att göra!

Nu ska ja lägga mig på min spikmatta för tredje kvällen i rad, vaknade i morse 30 min försent och med den värsta nacksmärtan som ja någonsin känt! Har rört mig sakta o säkert idag på jobbet kan ja säga!
Hoppas mattan kan göra större underverk tills imon, men ja kan säga de att även om ja vaknar med denna smärta imon kommer inte de göra något eftersom ja vet vad som väntar!

Nu är de bara den där sommarflirten som ska ploppa upp också ;)






3 bilder på 2 tjejer om undviker kameran mest av alla...hmm


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja den helgen var fan speciell. 3 hela foton! Tror mamma har lyckats ta sammanlagt 2 under hela min uppväxt!

2009-07-10 @ 01:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback