. -
Annonser från BloggPartner

dagenefter!!!

Vilken vecka, det är så mycket som ska göras och stå i!
Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt!
Ikväll är de iallafall en liten återträff hos Viki i hennes o Johannes nya lägenhet! Ska bli skoj o träffa Sanna och Viki igen, får snacka lite minnen och bli uppdaterad om vad som händer för dem nu förtiden!
Vi har trotts allt varit TVG, jag,sanna,maria,viki och nån mer var de om ja minns rätt!?

Igår var de bio på schemat, så de va snabbt hem från jobbet då vid 8 och snabbt vidare in till stan där jag, lena o Sandra mötte upp grabbarna grus! De var inte med höga förväntningar jag satte mig i biostolen. Baksmällan var det vi skulle se, tänkte attt de skulle vara en smått hysterisk film med en massa spring o missförstånd.
Men ICKE!
De visade sig vara en film precis i min humor o på min nivå! Sällskapet nästan skämdes över mina skrattanfall och tjejerna kommenterad att jag skrattade roligt??!!
Vafan satt hela bion o skrattade åt mig istället för filmen!
Dessa skrattanfall går att jämnföra med när,
Jag och viki såg Borat, när jag, maria och petra såg På smällen!
Känslan av att magen krampar och att ögonen vattnas av allt skratt är väll underbart!?

Idag är jag sj på salongen då Sandras syster tar studenten. Åkte förbi hennes lägenhet och såg att de var nerullat då vid 9, hade kunnat offra mycket för att få sova ut ordentligt.
 Har varit mycket slarvig med min sömn på sistone!

Under bion igår fick jag ett sms som för mig innehöll ord som var tänkbara och jag funderade mycket på hur jag skulle tolka dem, men för lena var de glasklara.
-
Jaa, men jenny ni dejtar ju! De är inte så konstigt han undrar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback