. -
Annonser från BloggPartner

fooobi!

De finns 2 saker som jag verkligen ogillar skarpt!
1. Fåglar, av alla slag. De är oberäkliga och otäcka...!
2.Sjukhus!

Sjukhus ger mig rysningar längs hela kroppen, o när man går i korridorerna o ser alla gamla foton vill jag bara kräkas. Vilken panik som grabbar tag i mig!
Men idag får ja bara ta mig o kragen o ta bilen mot detta hemska hus!
Måste ju kolla till brorsan efter natten operation!
Ska upp o lämna lite tidningar och så till honom!
För hade de vatt jag som legat där hade alla mina nära o kära varit tvungna att vara med mig!!

Snodde en bild på brorsan från hans FB :)




Jaa som sagt ikväll blir de måndagsklubben. Ska bli trevligt!
Man träffar ju alltid en massa gamla vänner, o de blir en massa kära återseenden!

Nu ropar köket för de e dags för att göra lunchlådor inför veckan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback