. -
Annonser från BloggPartner

Kärt återseende!

Detta är på tiden, somjag har saknat min lilla blogg, för man kan verkligen kalla den lilla!
Typ 5 läsare och typ 5 inlägg om året!!

Jag har bott in mig i den nya lägenheten nogerlunda, bara lite hyllor o så kvar! De ska förhoppningsvis bli gjort idag, då brorsan och pappa kommer in för att hjälpa mig!!

Gårdagen spenderades i getinge med sandra och sofie. De bjöds på riktig god tacos!
Jag som inte ens gillar tacos!!!
Heta samtals ämnen!
Bla detta som gav mig rejält med huvudbryl:
Om du hade radat upp alla dina sängkamrater på ett led, och sen fick du välja en som skulle bli din pojkvän!!
Jag har fortfarande inte kommit fram till vem jag skulle välja!
De ska ju ändå vara en potentiell pojkvän. De stod mellan 2 gutter och de var ett svårt val. Men nu spelar de ju igen roll eftersom de ändå inte kommer ske :)
Sedan va de hetsigt tempo genom hela fotbollen.
Jag och sandra var rörande överens om att Zlatans insats var lika med +- noll!!!!
Så jag kommer få göra tappra försök att liva upp sandra hela veckan efter denna tragiska förlust!
Stackars Sandra lever lika mycket för fotbollen som jag gör för hmmm kommer inte på något jag lever för!!

På  min mycket efterlängtade sovmorgon log jag kvar i sängen och raderade en massa gamla sms! Det skar i mitt hjärta. Att jag aldrig lyckas ta mig vidare i relationer.
Jag måste vara en typ av expert på att gör mig av med potetiella dejter!!
Men nu är de gamla smsen som då betydde en massa är nu raderad och jag ska nollställas!
Inte en massa tänkande som går i banorna:
Tänk om, varför gjorde jag inte så, är de mig de är fel på!?

Denna söndagen ska gå i positiv anda:)
Och vi håller tummarna för ett litet sms ;)


snart kommer hon hem!!


när jag ser dessa bilder, saknar jag min gamla lägenhet så de gör ont!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback