. -
Annonser från BloggPartner

Leave me alone! I´m Lonely

Hejsan gott folk!
2009s midsommar spenderades i min lilla lägenhet! ingen direkt midsommar stämning
 men vi lyckades få de bra ändå!
Maria kom med super fina kransar som hennes mamma hade bundit fin fint, generöst stora så vi fick plats 2 i varje krans.
Vad vi inte visste då var att de fanns inneboende i dem!?
Min tårta med hemmagjord vaniljsås blev bra, potatisen blev lagom kokt, spriten smakade bra!
sen har vi huvudandledning till denna tillställning, som inte var midsommar.
Utan Lenas 23 års dag!
Sen var den ju midsommarfest och oxå även en liten slags inflyttningsfest!
Så de var mycket att fira!
Jag fick användning av ett av mina nya linnen, som verkligen var midsommar!
Lena tog några bilder tänkte nalla några så ni får se lite från kvällen!

O var de inatt ja skullle drömma om min framtida man så är jag besviken!!
De var nämligen en alkoliserad man som ja bröt mig in hos för att komma hem!?
Hans fru slog ner honom med en glas flaska o skrek nu sticker vi??
Triangeldrama!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback