. -
Annonser från BloggPartner

same same but different!

hejsan!!

ikväll tänkte ja göra debut som smyckes designer! då mamma har en massa saker från panduto för 100tals kr fick ja ärva dem! hon kan inte använda dem länger, hon har ju gips o grejjer på armen!
Önska mig lycka till!!

¨världens sötaste reklam är ju den om jamoe oliver! jag dör när jag ser ungen med björndräkt!


Idag klippte jag en tjej som skulle sluta 9:an, hennes "bästis" satt med brevid och peppade och sa hela tiden hur fin hon skulle bli i sitt nyslingade hår och i sin nya avslutningsklänning!
De satt verkligen o peppade varandra och de kändes äkta!
Då slog tanken mig, som ett litet blixt nedslag, varför skulle man inte vilja sin vän de bästa möjliga, varför skulle man vilja se vännen ledsen el sårad?
För de finns inte bara änglalika och välmenande vänner där ute!
Men frågan jag ställer mig är, man har ju varandra för att lyfta varandra, ge o ta en massa kärlek i glädje och sorg! Man vill ju inte ha en pojkvän som trycker ner än , el vill en illa!!
Lika viktigt är de ju med vänner!


Apapap vad hände nu?


Kommentarer
Postat av: Matilda

Lycka till Jenny :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback