. -
Annonser från BloggPartner

some new

Vilken dag, började den med en pwalk, cyklade till HFAB och valde tapeter och golv.
De kommer bli kalas bra! Allt går i vitt, jag bara älskar vitt!
Cyklade inom posten o hämtade mitt paket från have2have, som innehöll:


Var förvånad över hur SKÖNA dem var!!

Hem plockade upp S o F, gick till hunden där vi hade ett kärt återseende med Mathilda och Siri, synd bara att de var en massa stora hundar där så de kunde inte riktigt springa och slappna av!
Tog följa med Mathilda på väg mot Maxi, vi skulle ta en liten genväg med cyklarna, jag visste vad de var för område jag gav mig in på. Men jag trodde itnte att chansen var så stor att stöta på någon på mindre än 2 min! Vilket är tiden de är att cykla igenom där!
Jag lyckades tydligen cykla förbi i rätt tid för där mötes vi!
O ni vet ett sådant möte, oo ska ja bara hejja o cykla vidare el ska ja stanna o snacka!
Man hinner ställa sig sj en massa frågor, men sedan är allt slut fortare än du hinner blinka!

På maxi kunde jag samla mig och släppa tankarna på om jag gjort ett "bra" möte och skött de bra.
Även här hade jag ett paket att hämta, detta kom ifrån Chique!
Paket innehöll:



Den är riktigt fin, men ja e inte hundra. Vet inte vad ja funderar över egentligen?


Snart e denna lediga dag slut och vi återgår till jobb!! Sedan e de ju midsommar snart, orkar inte fundera över outfiten till dess. Får bli nått ja har hemma, något bekvämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback