. -
Annonser från BloggPartner

De roliga i allt!

Idag har de varit dagen med de roliga i allt.!

Min första kund berättade en snyft historia om sin katt som han varit tvungen att avliva och om hur den skrek, precis som om den fattat vad det är som väntar.
Han avslutar sin historia med:
-Så nej usch de var hemskt nu blir de inga fler husdjur
då säger jag:
-Nej fyy katten!

Behöver jag säga att jag fick kämpa med skratten efter de kloka orden!

Senare underdagen går de förbi ett sånt där hajkon taikon fall som brukar se mer död än levande ut, och på sig har han en blå täckjacka...när jag skymtar han rygg så ser jag att de står POOLIA med ståra bokstäver på ryggen...
Även där kläcktes ett skrattanfall...Hörde bara de väl använda ord.
-Behöver du hjälp ring poolia!!!!

Ikväll ska ja äntligen testa den nya efterrätten som är NYTTIG! Tror de kommer bli den som får dämpa mina sockerattacker händan efter!

Så du fick den i helgen???
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback