. -
Annonser från BloggPartner

drömtydning!?

godmorgon!

Vilken natt!
Hela gänget bunny killers satt och fikade och hade planerat lite party inför kvällen...bara en liten detalj var värd att uppmärksamma...Elin Kling satt och gjorde oss sällskap. Hon hade rest till hstd för att träffa oss!
Efter en stund ska vi bege oss och jag hoppar in i Elins s40 med hennes pappa. Då säger hon:
-Vad skoj o träffa er o få se er. De är alltid mycket roligare att träffa smala,små människor, mina kompisar i Stockholm är så tjocka!
Kan ni nu förstå hur snåpen jag satt i baksättet! Jag minns hur ja tittade på mig sj uppefrån och tanken som kom då var...
Ja jäklar jag är smaaal!

MMM

En dröm som sagt! Men klingan var trevlig!
Lena kom förbi mig igår, hon ville vara med och testa efterrätten som jag gjort! Vi gav den tummen upp!
Sen var de som vanligt tjejsnack!
OO vad roligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback