. -
Annonser från BloggPartner

Lång lång tid

Hur bra är inte Håkan Hellströms-Lång lång tid???
Huvudet bara nickar med i takt ju!

Det finns mycket jag är stolt över, både saker som jag gjort och vad jag har presterat!
Men en sak som ja kan leva länge på är ett svårlöst partytrick!
Jag firade midsommar i stockholm med bara jurister. Alla säger ju att jurister är de brightaste människorna!
Men ett fall kunde de inte lösa o det var mitt lilla partytrick som jag fick brilljera med!
Denna bilden visar rätt bra....jag ser lagom kaxig och nöjd ut, medans 2 andra hjärnor jobbar för fullt!


Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha kommer du ihåg i spanien när johan skulle lära oss det? och vi vägrade ge oss?? haha Puss

2009-03-18 @ 09:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback