. -
Annonser från BloggPartner

Mööööög

Mööög, o många andra fula ord.!!
Jag har en kass dag, inte ens vädret får upp mig!
Jag vet att de beror på min dröm inatt, jag blir så påverkad av de! Sen att jag inte förstår om drömmen var ett försök för att få mig o inse saker, är irriterande! Som om den försökte säga mig, att jag skulle lägga all envishet och inte alltid verka så oberörd! Jag hade ju bestämt med mig sj att jag skulle lägga allt! Varför ska folk krusa mig när de är de sista jag sj skulle göra! Man är inte alltid starkast med de kallaste skalet på, ja kan nästan bara säga att man mer mår dåligt och blir nere. Hade man sagt vad som finns inom en hade kanske de man hoppas på blivit sant!

Gick in på klingans blogg, hon får mig iallafall att vilja klä mig snyggt och inte dra på mig
slappekläderna och dra nått över huvudet!


Bild från stylebykling på kanal 5



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback