. -
Annonser från BloggPartner

Weekend

Helgen går mot sitt slut, har varit en kort helg precis som vanligt! Men mycket  har hänt, dock inget att förgylla veckan med. Jag vill ha spänning i livet, kan de inte bara hände något oväntat. Folk vågar aldrig ta steget till något som man kanske egentligen vill. Man vågar inte för man vet inte vad de kommer bli för svar. Bara för att saker och ting en gång varit som de är behöver de inte alltid vara så! Känslor är inget man behöver fundera över vad betyder. en känsla ska man följa, kanske inte alltid känslan leder dig rätt men man kan alltid ångra sig.
Hellre ångra de jag gjort än att ångra de jag inte gjort!

Lena kommer förbi snart här med lite eftermiddagsfika. Vi båda hade höga förväntningar på kvällen igår, de hade ju varit så skoj med en liten flört. Lite pirr i magenn är mobilen plingar. Pirr i magen för du vet inte vad som kommer ske näst.
Så ja tror de kommer bli djupt snack denna söndageftermiddag!
Sen kommer jag bege mig till videomix för att hyra en film ja länge velat se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback