. -
Annonser från BloggPartner

What a weekend

Vilken blixt helg..den kom o den gick lika fort! Fanken med man skulle behövt måndagen som en recover dag. Nej men istället börjar man redan nu tänka o planera inför nästa helg. Fattar inte varför allt måste hända på helgerna..att man inte kan lära sig att ta vara på vardagarna bäättre!

Melodifestivalen avnjöts hos mig med gott sällskap! Att spela ölspelet kl 19.30 var ju bara början på en alldeles för blöt kväll..men den gav mycket att fundera över och en del överraskningar!
Ska bli intressant nu i ett par helger framöver!
Jag gjorde klart för sandra att om hon fick igenom sin plan så hade d evarit samma sak som att väcka en björn som sover! Jag hade blivit en frustrerad björn! Lena skickade sms på engelska o de kallar ja överkurs en lördagskväll...hann bara glutta snabbt på vad de innehöll..OO NEEJ vi tog en hel del foton som gick över gränsen med haha! Men vaddå man bjuder ju på sig eller hur!!! 

Taxichaffisen undrade med lite skakig röst om jag hade körkort för att gå i mina skor...såg nog ut som bambi på hal is när ja skulle komma fram till taxikön fööre de mycket stökiga grabbarna!!

Måndag, kom igen o förgyll min måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback