. -
Annonser från BloggPartner

måndag

vilken dag, äter mannagrynsgröt med kanel just nu! hundarna fick mjuk mat idag, får ju lyxa till de ibland!

är så sjukt nere, varför ska ja alltid bli så besviken. ja hoppas och hoppas!!
ja är hundra på att de är mitt egna fel, de måste ju va mitt fel efter att samma historia upprepar sig!
men vad ska ja göra anoorlunda!
de e ju inte bara jag som ska ta tag i saker??

inget blir bättre av att de känns som om ja förlorar allt, saker ja uppskattar i mitt liv bara försvinner som från en checklista!
en efter en!
kommer jag ha något att glädjas åt kvar?

behöver ett upplyft, har tagit mig i kragen så många ggr men denna gången e de svårt!

känner att de inte finns någon andeledning.

för kommer de lycka i ens liv varar de i en dag sedan försvinner de igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback