. -
Annonser från BloggPartner

10.21

Tjo!
Är så trött idag, var inte hemma förrän 1 inatt, trotts att jag körde lite olagligt på vägen hem!
De vill ju inte träffa mig förrän kl 4 på salongen Arnalids igår så klockan bara sprang iväg, inte förrän kl var halv 6 kom jag ut från salongen och då ville de 2 nyfikna frisörerna spana in Frans och Sanchez med.
Min söta Maria satt då i en igen immad bil. Att de finns vänner som ställer upp och sitter så o väntar är helt otroligt! Jag är så enormt tacksam.
Så efter att har backat på en bil, kommit 10 minuter försent till intervjun med en puls på 370, var de dags att trycka plattan i mattan oc köra hem.
Vi fick då tillökning av Johanna (marias andra fru) hon hade varit ute på romantiska äventyr med riktig romantiker sedan i onsdags då han kom hem till henne i Hstd o kidnappade henne!

Nu ska ja slänga iväg fler mail till olika salonger man kan ju inte ta de första bästa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback