. -
Annonser från BloggPartner

20.33

Hemma, efter jobb och lite lyx,
då Söta Matrina och hennes man Kuno bjöd på vegetarisk lasange. Jag hann även med att toppa världens sötaste Bella!
Av henne får man så mycket uppskattning och kärlek som man vill behålla för evigt!
Hon e såå go Bella Bulle!

Nu sitter jag i soffan och har ätit de första peppakakorna med brie och ädelost på!
Sitter och har brainstorming...måste få ner det på papper med så jag kommer ihåg det!

Jag MÅSTE sluta prata med mig själv. Det händer ofta och alltid på offentliga platser..
Ser jag någon jag känner säger jag personens namn höst för mig själv, står jag framför tidningsstället säger jag högt för mig själv vilka tidningar jag har och inte har.
och sen de pinsamaste är ju helt klart att jag ska upprepa de jag gör med ord.. Tex.
Jag halkade i somras på en klippa i fallet skriker jag då:
OO här va det halt, jag ramlar!
Precis som om inte folket som log där såg det med egna ögon!!??
Så hör ni någon på andra sidan av varuhyllan som tjabbar med sig sj så kan de var jag, kom gärna fram och påmin mig o detta isåfall!!


Kommentarer
Postat av: bellabulle

gumman, du får komma hem o äta hos oss när du vill!! väntar efter en inbjudan till din goa omelett igen;)

2009-12-08 @ 08:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback