. -
Annonser från BloggPartner

21.06

Jaha, vilket Idol.
Kvällen då jag sitter ensam och har en massa i skallen, då, då ska de givietvis handla om kärlek och ala hyllar sin familj sina kära!
En dag när jag är mogen och såpass färdig med att sörja ska jag dela med av vad som händer i mitt liv just nu! Jag vill berätta för er alla och få en massa hjälp. Men de känns om om det är något ja måste göra sj och växa ifrån och in i!
Ja vill iallafall säga till er alla att ta vara på er familj, den är oehört viktig. Trotts att ni är arga på varandra och inte alltid förstår varandra så har förståelse.
Man tror man klarar sig likabra utan sin, bror, mamma el pappa..
men den dagen ni har mist nån i er familj så kommer ni förstå.
Förstå hur mycket en förälder betyder!
Shiit alltså...

Imorgon ska maria vara snäll och åka med mig till Stockholm.Ska på arbetsintervju på söndag ju..
på detta ställe....
Arnalids.se
Vovvarna får följa med...de ska oxå få göra sig hemmastadda i lägenheten ju!!
Det känns så bra att få visa Maria lägenheten, att någon av mina närmsta vänner ska få se vad som väntar mig.
Jag vet att jag kommer kunna ha stor glädje av det nån kväll när jag sitter i Stockholm så långt ifrån er alla som finns här i Hstd!
Matilda som är min blivande sambo kommer nog på sträcka ut sina armar runt mig en del ggr innan jag har byggt upp mig igen! Innan jag har vuxit ifrån "bambi på hal is" stadiet!
Jag har kapats vid fotknölarna´.
Denna gången är det inte jag sj som brutit ner mig innefrån, de är det ja levt i. Den onda cirklen, valen jag gjort!
JAg är i allafall stolt att jag har jobbat så mycket med mina tankar att jag känner att jag är vän med sj!!

ännu en gång, ta vara på eran familj. Ni behöver den. Utan den som står er närmast är du halv!

 

 

Hittade en mysbild på Frans o hans true love...

 




Kommentarer
Postat av: Matilda

:)så söta ihop


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback