. -
Annonser från BloggPartner

21.51

Nyss inkommen från kvällspromenaden, min sköna Lena gjorde mig sällskap, kändes bra att hon äntligen kan hänga med rejält i snacken numera ;)
Nu kan vi diskutera mer ingående hädanefter!!
Hade någon rört mina öron nu hade de trillat av, vinden e rejält kylig så en varm dusch nu kommer inte bli fel!


I helgen ska ja ägna mina vänner kvalitets tid. Känna att jag finns för dem och att de kan känna att jag finns för dem till 120%, för de vill jag verkligen göra!

Imorgon är de dags att ta tag i en sak som jag både ser framemot och som jag tycker är oerhört jobbigt!
Men jag måste ju veta för att kunna ta mig till nästa steg!
Men ja känner stor smärta med denna person, ja känner att de inte kommer bli trotts att jag gör mitt bästa för personen! Jag vill inte se smärtan som finns där, jag vill inte vara nära den!

 

På fredag New moon, Idol på kvällen och de bästa antagligen Sex and the city filmen.
Jag behöver tömma tårkanalerna, en bra andledning till att få gråta!


Very speciell bild! Men tankar får mig på andra håll :)


Just de, låten som Reza sjöng förra veckan, When I need you!
VEM HAR GJORT DEN?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback