. -
Annonser från BloggPartner

Ombytlig

Jag har en sak att bekänna,

jag är kär,

jag har insett vem som är den rätta för mig,

den rätta för en låååång tid framöver,


 

Man kan inte spela så bra o så trovärdigt som han gör om man inte har en liten gnutta av den personligheten i sig.
Och jag kan inte fååå nog denna man, shiiit vilken glimt i ögat!
See alla Johan Falk filmer där han spelar en extremt kärledkfull gangster, se oxå I skuggan av värmen där han spelar en extremt kärleksfull polis...
Jag o Tina har sett 5 av 6 Johan Falk filmer, o enligt säkra källor(Josse) så är den 6:e super bra och den innehåller riktigt mycket Frank Wagner!!

Så är de någon som sitter inne på infon vart min man bor så bara lämna de i kommentatorsfältet..
Jaag ska inte stalka honom....lovar...

 


Kommentarer
Postat av: sanna

ååh Frank är helt underbar. extremt duktig skådis! japp jag lovar du kommer inte bli besviken på sjätte filmen.

Du kommer älskar Frank ännu mer ;)

Postat av: Josefine

Jenny du måste lova mig att söka upp denna underbara man i sthlm. Då ringer du mig och jag kommer upp direkt!!! =) Kram Josse

2009-11-21 @ 18:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback