. -
Annonser från BloggPartner

15.00

God eftermiddag!

Vilken fort gående dag, tyckte jag vaknade nyss.!!?
Åkte till hemköp och köpte frallor, svängde inom Sandra där grabbarna grus satt!
Kollade på Dirty Dancing, man liksom försvinner in i filmen, jag skulle verkligen vilja test left på 60-talet!
De hade så skön stil och sen verkade alla vara belönade med en liten nätt kropp!

 

Har nu satt på min gå hemma spellista på spotify, de finns nog inget som berör mig så mycket musik. Det liksom medför så mycket. Man relaterar alltid låtar till människor, platser och känslor!
En låttext kan verkligen träffa rätt punkt och man känner att låtskrivaren känt och tänkt som mig när låten skrevs.
Det måste vara ett bra sätt att få skriva av sig!
Tänk att få skriva en låt till någon el att få en låt skriven till sig!
Tex den dagen man gifter sig, så står en ens nyblivna man där och sjunger direlt från sitt hjärta.
De kan säga mer än flera års känslor tror jag!

Nu ska ja börja på lunchlådorna för veckan, tänkte faktiskt dela med mig av några väldigt smidiga recept som tar typ 20 min o göra!!


Är de bara jag som ALLTID blir extremt mys sugenpå söndagar! Bara dela en filt med någon som får de att pirra i magen, den där nervös känslan, ska jag ta hans hand eller inte!?
Känna någon annan doft och värme!
Som ni märker drömmer ja mig bort lite :)




Men jag har ju sällskap av mysmästarna själva!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback