. -
Annonser från BloggPartner

17.29

TGIF
Direkt efter jobbet åkte jag till stan för att möta Lena, och ta en fika! Ringde Kim(Taggen) med o kollade vad han hade för sig. Så han hängde på en fika, tanken
var att vi skulle till Roberts, man faan med folk!
Fick bli CC, goa Gun jobbade och var olagligt snygg i håret!!
Efter lite kaffe var man fit for fight!
Lite shopping senare åkte vi hem!
Med mig hade jag ett par jeans o ett par skoor!
försökte få fram en bild på dem... men scoretts hemsida e inte med mig!!

Ikväll blir de idol o sen en runda på stan:) kan nog bli riktigt nice!

 

Wanna party?
Party my ass


Kommentarer
Postat av: Gunsan!!!

Åhhh så söt du e....tusen tack.. kul att se dig!!!

Ha det nu så kul ikväll, ta en drink för mig med!

Kram Kram

2009-10-30 @ 20:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback