. -
Annonser från BloggPartner

18.55

torsdag, veckan närmare sig sitt slut!
ser framemot helgen, tror de kan bli spännande.
Jenny har som vanligt lyckats bygga upp saker o ting innan de ens finns andledning att tro!

Snabba mig hem från jobbet då jag visste att Lena va hemkommen! Ringde min kära vän när jag kom innanför dörren, där låg även en avi från posten!?
Vaddå jag har inte beställt nått!!??
Lena hängde med mig på hundarnas lång runda och vi gick till Maxi där mitt paket väntade..Ja har fortfarnade ingen aning, kan liksom inte komma på vad fanken de kan va!
Promenaden gick väldigt fort då lena hade en massa skoj o berätta om från hennes resa!
Snacka om snygg bränna hon lagt till med!
Väl framme på Maxi är jag så nyfiken...när ja kommer fram till kassa ber ja kassören kolla hur stårt paket är så jag kan gå med det hem!
(vad tror ja liksom att de ska vara liksom??)
Samtalet lät:

- Ja men vi ska kolla hu stort de kan vara, de ska bara vara ett större brev.
-M men jag har inte bställt något!
-Ja men de kanske är någon som skickat nått till dig!
Kassören vänder sig om o går 3 steg.
......
Under denna lilla stund går mina tankar....
Första tanken är...
Yeeeees min man från grekland har äntligen tagit sitt förnuft till fånga och sökt upp mig och skickar nu en förlovningsring!!!
(el man o man, vi hejjade på varandra. Men de va kärlek)
Sen kom ju tanken att de var en gåva från en hemlig beundrare som gjort en liten korg med alla mina favorit saker...
............
Kassören kommer tillbaka, de är de minsta paket man kan tänka sig!
YEEES en förlovningsring...De finns en gud!

Öppnar paket slänger bort papper o plast, o hittar en liten ask med ett luktprov på Obsession, jaha de var gåvan från TIDNINGEN glamour!!!
Tack som fan!
Nästa gång e de min man från grekland som inte kan va utan mig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback