. -
Annonser från BloggPartner

22.08

Good evening folks!!

En lugn måndag, fått mycket uträttat och de känns kanon! Imorgon är de möte med Gun igen, sist jag träffade henne var i Mars. Det kan sluta precis hursomhelst!
Så vet inte om ni ska ringa mig imorgon hehe!

Kvällen  har spenderats en runda hos Gert, kollade en skräckis (som vanligt) The hills run red hette denigen höjdare kanske, men Sophie Monk hade en intressant roll!!
Vi kom tydligen framtill att vi skulle fita Halloween, lite glamour tema och läskiga drinkar!
Tror de kan bli nice, spicy till festen litta!!

 

OOO ja ska få en ny chans att ställa ut Frallan nu ju, Josse ringde innan idag och sa att de var en utställning i november! Så nu e de bordsuppställnings öva till MAX!

I helgen hände saker som får mig att le, tänker ja tillbaka på det blir jag varm och vill vrida tillbaka tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback