. -
Annonser från BloggPartner

En ända lång pina!

Jaha då var de tisdag och man sitter i soffan och skakar! Har mått illa hela natten och bara vridit mig. Att må illa och springa på toan och ulka är de värsta jag vet! De spelar ju ingen roll om du sitter, ligger eller står!
Du tror ju ändå du ska spy närsom.
Har i alla fall ringt doktorn så jag får tittas till!!
Dags o ta tag i allt nu!

Helgen i Stockholm var ju oförglömlig, träffade Frida,min gamla klasskamrat, sambo och även gamla arbetskollega! Hon hade med sig sin kollega Sanna, skojja om att denna tjej fick mig att skratta!
Jag lyckades även i huvudstaden bli bundis med en taxichaffis, han körde den största och flodigaste bilen så han tog vi. Det var ett bra val till början, tills Frida kom med liiiite nedsmutsade händer fran Max då flyger han ut och skriker:
-TORKA HÄNDERNA!
Han får tag i en servett ifrån vad vet jag inte riktigt, o torkar Fridas händer som ett litet barn!
Sen ringde han alla sina vänner för att säga att de skulle få festa med ett gäng skiit snygga tjejer om de kom ut!
Man tackar, var de därför han stängde av taxametern under tid maten beställdes?!?

Tänkte nin skulle få se lite bilder som Frida tog i helgen!!




 

Glömde säga att Frida ligger inne med att par riktigt heta tattos, men snart är de min tur:)



Kommentarer
Postat av: Frida

Ja du bruden, en helt oförglömlig helg. Det är verkligen så att gammal vänskap rostar aldrig. O det är ju helt underbart :) Vi får ta en ny helg snart igen, på torsdag får jag min lght så efter det kan jag bjuda hem dig o Sandra :) take care babe.. puss

2009-10-13 @ 13:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback