. -
Annonser från BloggPartner

07.39

God morgon!
Nu är de första gången ja sätter mig ner denna morgon. Sedan 06.05 har jag ränt runder och stressat?!
Egentligen helt i onödan eller!?

Ja tyckte by the way att Kling gjorde ett helt ok jobb med stylingen i Idol igår!
Jag var lite rädd att hon skulle styla alla som små mini Klings!
Idag har jag tatt lite ihop jobbade timmar och tagit dem lediga mitt på dagen, måste fixa brorsans tjej innan hon åker hem, så de blir lite hårförlägning och ny färg!

Måste tips om ett nytt löshår vi fått in, de är en halv peruk och ger dig en heel förlängning, priset är 749kr och den kan du slita med hälsan ett bra tag!

Och de bästa är att den är perfekt lockig, sval alá Victoria Secrete! Bara sätta i med dem smidiga spännena sen har du ett sval på typ 3 min!!!
Ska se om jag hittar någon bild på detta under :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback