. -
Annonser från BloggPartner

07.46

gårkvällen var händelserik.
firade brorsans 18 årsdag, avmig fick han en apsnygg klocka med brett svart läderband ocg stort ur!
Skojja att han träffat en tjej som är rena högvinsten. Hon hade bakat tårta, gjort en smörgås tårta! Som såg mer avancerad ut än jag vet inte vad! De andra skålade i champange medans jag drack alkoholfri cider!
Åkte hem efter nån timme för att möta upp sandra.
Hade glömt att jag hade sågat sönder hyllan hon skulle få :/
Åkte hem till henne och bakade muffins, som innehöll marabou daim, dumle eller mars!
Vi satte oss i soffan för att smaka på dem o kolla på hollywood fruarna!
Jag tycker de är förbaskat roligt!
Sedan satte jag i halsen när L skrev på fb och ville ses iveckan!?
Jag trodde verkligen att de var helt nerlagt eftersom vi hörs typ 1 gång varannan månad!
Men nej nu snackas de besök igen!!
Besök som aldrig blir av, men ti den som ger sig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback