. -
Annonser från BloggPartner

08.18

Torsdag, fyllspäckad dag!

Inte ens en kärleks förklaring från Andreas Chihuahua Carlsson skulle få mig glad eller inte ens en överraskning av nått slag!
Men Hem till Midgård igår fick mig iallafall att skratta lite! Sen att somna och vakna jämte Sandra hjälpte mig liiiite på traven med!
Jag önskar verkligen att jag aldrig skulle kommit hem från Skiathos, inte för att fly löser något.
Men bara får vara bort ett tag till.
Slippa veta, slippa få veta, slippa bli engagerad och involverad!


Ska lägga ut de bilder ja hann ta på semestern när jag hittar min usb sladd till mobilen!


Hur ska jag göraq imon fredag, ska jag hänga på tjejerna på Jontes inflyttningsfest eller ska jag ta vara på min inbjudan ner till Hbg???
Blir inte klook!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SÄLEN HERE WE COME!!!!!! haha Pulka race!

2009-09-28 @ 13:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback