. -
Annonser från BloggPartner

10.47

Packningen ligger nu på sängen ska bara försöka få ner det med!
Kan bli spännande!?

Blev fest igår :/ kanske inte för att den var jätte nödvändig. Men det var skoj att inviga Sandras nya super mysiga lya!
Trotts en mycket otrevlig klimakteriekossa till granne!
När ja vaknade runt halv 8 hos Sandra imorse hörde ja hur brevinkastet slog igen!
Gick upp och hittade ett 2 mil långt brev från grannen!
Alltså man kan inte veta allt när man är nyinflyttad i en hyresrätt.
Då kan man som granne infomera sin nya granne på ett trevligt sätt att det tex är väldigt lyhört!?
Sen att Sandra typ inte kan kolla tv och snacka med sina vänner är ju fruktansvärt!
Störs man så mycket av folk o ljud, BO INTE I STAN, och framförallt inte i en hyresrätt!!
Sen att hon klagade på mina hundar med kändes super dumt, ja ville inte ens lämna dem där och ville stannat hemma, men har man vänner som gillar ens sällskap så är de inte acceptabelt att stanna hemma!
Men nu när jag tänker efter så skulle kvällen nog slutat bättre om ja stannat där i lägenheten!
Något säger mig att jag hade vaknat lite mer vetande och insiktsfull då!

Usch sen ska jag lämna min älsklingar ikväll! Skojja att jag kommer grina som ett barn el! Fast de kan gå mig på nerverna ibland så betyder dem så otroligt mycket för mig.
Fasan för att jag skulle träffa en kärlek som inte acceptera dem ger mig rysningar!
Men tror inte ja behöver oroa mig för den saken, risken känns inte stor!?

Maaaria när kommer du o rycker mina benhår?? Måste vara len som en babyrumpa innan jag åker ikväll! Ska ju ligga och glänsa på stranden och då är en silkeslen och slät hud ett måste!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback