. -
Annonser från BloggPartner

11.08

Idag är de lite av en lyxdag, jag börjar inte förrän 13.15, timmar som jag jobbat ihop!!
Va ute med hundarna på långrunda, vädret var riktigt jäkla härligt! Frisk luft o man kände att
hösten kommit en bit på vägen!
Sen satte ja mig på cyklen och begav mig mot solariet! Måste ju grunda lite inför resan :)
Tror 2 ggr ska räcka el borde räcka!!
Har lyxat till de med ost på mackan med, bra start på dagen.
Hoppas den fortsätter i samma anda!

Ikväll måååste ja se Idol, missade lite igår då jag satt och gjorde naglar fram till 9!Som tur var så kom min Ängel Lena och hämtade hundarna på salongen och körde dem hem till mig. Så de inte behövde sitta i bilen under tiden! De hade blivit lite för bra för dem, för när ja satte mig i bilen hem fick jag brassa på värmen i bilen ordentligt, o de e inte vanligt att jag fryser!
Tillbaka till idol, ikväll verkar de bli top notch! Så de blir racerfart hem efter jobbet!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback