. -
Annonser från BloggPartner

22.05

Sitter framför datan, pratar med en gammal kontakt från stockholm!
Alltid skoj med lite lättsamt samtal innan läggdags.
Ansikitsmasken e på, ser ut som spöket Labans syrra!
Har tvättat hela kvällen och börjat förbereda packningen inför helgen!
Ser mycket framemot Stockholm med Goldwell weekend, men hade gärna vatt hemma och upplevt en spännande helg! Tror de kunde hänt grejjer om jag vatt hemma!

Idol ikväll, ja vad säger man. Duktiga var dem allihopa, men de e ju inte pga de deltagande som man kollar!
Utan de är ju Andreas Carlsson som får mig att glo på de, alltså ja fullkomligt smälter av den mannen!
Män med stil oc som är måna om sitt utseende (under lagom gränser) är verkligen attraherande!
Snygga, smickrande kläder och de där lite mystiska, allt de här har Andreas.
Och han är duktig på vad han gör, den där makten och självsäkerheten kan INGEN tjej säga nej till!


Fick höra en rolig historia i fredags:

Två blygläppar satt på planet på väg mot Ibiza, så säger den ena till den andra:
- Då ses vi om en vecka!



Jaha nu har man en dejt i baren på Le bon på lördag!
Får nog stå o spana lite på håll innan och dricka liite mer bubbel för att våga!
Men mest ser jag framemot att få lägga mig i den sköna hotell sängen och vakna med tanken på att en hel frukostbuffé står uppdukad några trappor ner!
Hade hoppats på att Sara skulle möta upp mig i Stockholm på en fika. Behöver min dos av henne, sen är de en del frågot jag måste ställa henne så jag kan få lite klarhet!
Hon brukar vara bra på att vägleda mig och ge bra råd hur jag ska ställa mig i vissa situationer!
Hur jag ska ta mig vidare och utveckla saker och ting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback