. -
Annonser från BloggPartner

Gång på gång!

Ännu en gång har jag fått bevittna att man inte ska bli kär. Man blir trasig i de flesta fall.
Allt för många ggr har jag nu fått de svart på vitt att känslor för en annan person leder till smärta som tar oerhört lång tid att läka! Jag tror och vet att jag inte skulle klara en sådan läkning till!
Fast som jag vill tänka, livet är enklare om man är 2.

På lördag mellan 12-16 hittar ni mig på Linehedsskolan, där jag har bokat ett bord på loppisen. Ska sälja en massa kläder, skor, solglasögon o ja gud vet allt!
Kom gärna förbi och säg hej till mig.
Tro allt de kan bli lite långtråkigt!
Som tur är fick man ha med sig hund, så F och S kan hålla mig lite road!


Lyssnar på Foo fighters...jäkla bra tryck ;)

 

Hittade även en av mina absoluta favvo festlåtar:
Don Omar- Dale om dale


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback