. -
Annonser från BloggPartner

Hejdå motivation!

Heej!

När jag kom hem ikväll sprang jag från parkeringen och in. Golvläggaren var nämnligen här idag när jag jobbade och la nytt golv i hallen, nice blev de! Men de känns annorlunda :)
Nu hoppas vi tapetseraren kommer i veckan med! Skoj o få allt nytt på en gång!

Som kvällsmat blir kokt majskolv med liiite smör på! Har ingen motivation till o laga mat!
Sara kommer på besök senare ikväll, de ska bli skoj o se henne igen så snart. Inte ofta man får träffa henne kontunuerligt!

Ångrar lite att jag inte åkt med Carro till Oslo i helgen, tror jag hade behövt komma iväg redan nu o inte o 2 v! Sen hade det inte varit fel o få gratta Tilda lite heller!

Nu ska jag mumsa majskolv och kolla 2½ man  ;)


Kommentarer
Postat av: bellabulle

vi har mat gumman!!

2009-09-01 @ 19:56:04
Postat av: Josefine

Blev majsen bra? ;)

2009-09-02 @ 12:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback