. -
Annonser från BloggPartner

12.27

Sundag morning .. öö day!

har fastnat framför tv3 .. o en hel rad med avsnitt av glamorama!
vet inte vad ja ska säga om detta program, kanske SKIT LÖJLIGT!?

När jag kom ut i trapphuset för ta hundarna på en walk slog doften av Jean Paul Galuitier mig! Jag kommer aldrig sluta älska denna mans doft.. Mhm!

AA jag blir knäpp för ska alla som man inte vill höra av, höra av sig!? Kan inte dem som man tänker på ta sig i kragen o höra av sig till mig!?
Hösten är för fanken snart här! Är de bara jag som INTE vill spendera den ensam?
Klart jag kan fylla den med härlig festkvällar med brudarna... Men ändå ...

O snart är de dags för en höststylning! Åker nog in till jobbet o fixar håret idag!
Saknar mitt koppriga hår sjuuukt mycket! Sen väntar en ny frippa med ... MM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback