. -
Annonser från BloggPartner

14.48

Mondaymorning ... har redan varit men ja jag har en bra dag!
Var en sväng på solna centrum så kasst de var. Så kan jag inte minnas de sen sist!?

Har fastnat för The Veronicas - Untouched, en gammal going kan man väll säga!?
Riktigt medryckande!
Vi ska ju inte snacka om Swedish Mafias Your name.. Jag kan lyssna på den om och om igen!

 

På fredag kommer de finbesök från Halmstad, direkt inkörd. Sandra Gert Gertsson ska komma och röjja stockholm i bitar!
Uppskattar besök så de är något sjukt! Vill ju att man ska kunna hänga med i varandras miljöer liksom!

Alltså en sak som slog mig, detta med mode bloggar. Jag har nog läst varenda en som finns. Och ingen kan ge mig inspiration inför hösten! Ingen har anamat så jag vill gå kläd. Men ja behöver lite inspiration...
Får väll testa mig fram sj och se om jag hittar rätt. Ibland är de lättare att ha en bild i skallen än att få till de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback