. -
Annonser från BloggPartner

09.39

Vill börja detta inlägg med:

STÅ för vad du gör!

Ikväll är de café opera som ska få en chans till!
De ggr jag vatt där har ja välll inte vatt super impad!
Men ikväll på finest blogg awards kan de inte bli annat än bra!
Eller?

Jag. lotta o möjligen tilda ska knata dit vid 22 och jag kommer ju ha mina ögonen inställda på en person
Joel....Frank...hetaste på denna jord!
Han är nominerad till årets bäst klädda man!
Som jag har röstat!

Klädvalet är fortfarande ett liitet dilemma när ALLA mina kläder ligger nerpackade på vinden!
Jag vill bara få flytta till den nya lägenheten nu och packa upp allt.
Så varje sak och ting kan få sin permanenta plats, slippa allt letande och röjande!
Dags att börja kolla in lite inredningsinspo..Mitt rum kommer ju vara i vardagsrummet så de får ju bli en härlig sovrum/vardagsrums känsla!

Jo vid detta laget vet ni nog hur kul ja tycker de e med kändisar likväl b-kändisar..
Under mina 3 veckor som stockholmare har jag stött på..

- Tilda förlings morsa!
-Robinson Robban+tjej+barn
-Peter Magnusson
-Martin Björk
-Paradise Catja o hand en blonda killen som hon hängde med!
-Fråga Olle, olle!
-Tilda de paula
.....

HM de var nog de hela...men ikväll hoppas jag på att då bygga på denna lista :)

 

 


Kommentarer
Postat av: bellabulle

gumman, du är bara för go du!! hoppas du får span på honom ikväll:)

2010-02-10 @ 14:43:51
Postat av: sanna

kul att läsa att du verkar trivas i sthlm :)

Hur länge har du planerat att stanna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback