. -
Annonser från BloggPartner

10.32

tjillivippen!

Ja kunde ta mig till jobbet nogrelunda smärtfritt idag med!
De kan dock inte mina kära kollegor som sitter fast i köer!
Så på jobbet sitter jag ensam och väntar på att handdukarna ska bli klara så dem kan vikas!!

ikväll flyttas de vidare, denna flytten har typ varit de näst värsta i mittl iv, sen jag flyttade till Stockholm den 8 januari har jag left i en liten väska med de nödvändigaste!
Pga lägenhetsvisningar .. uppskjutna datum på inflytt!
Så efter denna dagen kommer jag antagligen få somna i min säng. En säng som jag inte sovit i på 3 veckor!
Att man kan sakna sin säng såå mycket!?!?

I helgen kommer Lena på visit...Att jag har längtat ihjäl mig efter männsika!
Klart att saknade är värre nu när de är så så nära!
OOOO jag saknar Martina o hennes bellabulle med...o maria...o emily..en massa andra underbara männsikor!
kan inte ni allihop bara komma som ett brev på posten
som jag kan öppna så hoppar ni alla ut o överraskar mig!?

Nu kom Lotta och Caroline jippiee


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag saknar dig massor.. Jag vill komma och hälsa på=)))

Postat av: bellabulle

Du vet att vi kommer så fort vi kan gumman:) bella brukar prata med dig i sin kittytelefon!

2010-02-23 @ 11:33:53
Postat av: Libba

Får jag bo hos er så visst

2010-03-07 @ 14:08:18
Postat av: Jenny

Jag hade tvingat dig/er att bo här!

2010-03-07 @ 18:21:55
URL: http://goldenheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback