. -
Annonser från BloggPartner

12.54

Hejsan gott folk!

Ledig måndag är inte fel, men man får ju inte mycket vettigt gjort.
Skulle försökt tvätta men personen innan mig verkar ha grova tidsproblem. Blir så irriterad när man har bokat tid kl 12 och har 12.54 fortfarande inte fått tillgång till tvättstugan!
.......

Sov från 21.30 till 10.45 idag, o jag vaknade knappt utvilad, men sömnen behövsdes. Har lagt en massa energi och vikt på bröllopsmässan nu i 2 dagar. Men vi jobade på bra och fick förhoppningsvis en massa nya kunder. Jag har i allafall 2 brudarn inbokade denna våren, kommer även få en snabbkurs i make up av Vickan så jag kan hjälpa till even more inom brudområdet!

Finest fest på Cafe opera i lördags kändes lite väl överreklamerad. Bara "blogg" tjejer som precis kommit i åldern då man får köpa cigg! Inte nån goodiebag fick vi heller, MEN Lottas underbart rara kund Elita Löwblad gav oss varsitt presentkort på en av hennes behandlingar. Hon har tydligen öppnat en egen skönhets salong..namnet har jag dock tappat!
På scen var hon så nervös att de knappt gick att hänga med i hennes presentation av festen!
Jag fattade nog inte riktigt mennigen alls med festen om ja tänker efter riktigt!

 

Ska möta upp vilda tilda i stan i eftermiddag, ska kolla om hon är sugen på cheap mondays visning ikväll..! Kan ju vara spännande inte för att cheap har kläder som tilltalar mig men lite inspo kanske man kan få!


Just de måste kolla upp receptet på morotskaka nu. ska ju överraska någon/några med lite nybakat! Hoppas de blir uppskattat för jag bakar iallafall dem för att visa på ett litet sätt min uppskattning gentemot den/dem!

Just de i en utav montrarna nära oss satt 2 skön sjungade tjejer, en låt som de sjöng va Kent- utan dina andetag. Texten gick rakt igenom mig och jag kände en enorm sorg. för att mitt hjärta inte vill släppa "dig" o gå vidare! Det gör så ont i mig. att de finns någon som ens tycker att jag ärvärd denna smärtan!
Jag ska försöka ändra mitt tankesätt ännu mer. Vill inte gå runt med massa gammalt inom mig, måste gå vidare och inse att de som var inte var något för mig. har fått de ännu mer svart på vitt nu när de gått 3 v här i stockholm!
Du var inget för mig, du var inte ens den jag hoppades på att du var. Eller är du bara någon annan gentemot mig pga någon andledning som jag aldrig fick veta!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback