. -
Annonser från BloggPartner

15.00

Jag kääär

Scorett har haft dessa i sitt sortiment länge. Nu finns de även i stålblå och varmbruna!
För mig är det de svarta som gäller!!

 

Är i full gång med att packa ner och dona! Är inte en dag försent kan jag säga!
Gärdet here I come!

Min sambo Matilda är inget fan av bloggar el bloggare för den delen!
Därför blev jag mäkta förvånad när min dröm inatt började!
Matilda hade en blogg och hon bloggade som en TOK!

 

Morgonpromenaden idag erbjöd en sightseen runt lilla essingen. Det är så hinla fint här,
med vatten, båtar o massa natur!
Synd bara att ett lite mindre uppretat samtal förstörde mitt glada humör!


Kommentarer
Postat av: sandra

JENNY SKOR! Köp dem!! En tjej på jobbet har dem, skit snygga!!!!! Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback