. -
Annonser från BloggPartner

20.17

Alltså jag älskar mitt jobb!
Kunderna är underbara, salongen har en klassisk inredning(andas kvalité), kollegorna och jag är lika.
Drivande och vill liksom jobba och se framsteg!
Världens bästa chef Camilla är inte rädd för förändringar och vill att vi ska ta för oss!
Jag har en massa skoj på schemat...


-Lör, sön bröllopsmässan i Nacka. Få göra uppsättningar!

-Lör Café Opera finestfest, Lotta på jobbet har Elita Löwfblad som kund så vi har fått en inbjudan till årets fest :) Jag som gillar kändisar kommer dö, vad fanken ska man ha på sig??
Har inte ett öre att handla nått nytt för!

-1 feb mån har cheap monday visning i Frihamnen. Det är ju fashion week!

-hmm, 27-28 feb FLYTTA

-4 mars är de frisör gala! Hela jobbet ska parta lite ;)
-6 mars Lena kommer på besök, vi ska spa på jobbet och på kvällen blir de musikalen Hairspray!

Fixar lunch tills imon nu, fick ett super bra recept idag. Ska bli spännande att smaka imon!
Kyckling i tortilla bröd som man ska steka??!!

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket liv du har nu!:-) Jag vill också flytta! Kul att du trivs så bra på jobbet,ska masa mig upp till stockholm i vår då kan vi la ses? Ska du ha en egen lägenhet nu? Puss

2010-01-28 @ 08:47:51
Postat av: Jenny

Heej, synd du inte skrev ditt namn:) lite svårt att utläsa de!! jo men klart ska du ta dig till stockholm...kommer bo med en kompis ett tag till som de ser ut som! Puss

Postat av: sandra

haha det va jag som skrev kommentaren glömde visst skriva namn:-) Hur har du det?puss

2010-02-03 @ 13:52:33
URL: http://sandraelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback