. -
Annonser från BloggPartner

possibility

Jaha hemme igen på lilla essingen efter en tur i bergshamra. ressan tog 1 timme...de e sjukt.
Så stort e inte sthlm..tur ja hade min melonförsäljare/stenhuggare som kunde snacka me mig lite!

Sitter i sängen o lyssnar på lykke li- possibility...tänker en massa på maria min jumjum! Denna låten är en av massa låtar som för mina tankar på henne! Att man inte har tatt vara på varandra bättre under tiden man hade varandra på en armläng!!

Just de, i nästa el nästnästa nr av veckorevyn så är de ett repotage om mitt jobb. En av de anställda Lotta som e hudterapeut gjorde permanent ögonfransböjning på hela redaktionen från veckorevyn! Trevliga tjejer!
Sedan får ni kolla in Natacha Peyres blogg då hon gjort ett inlägg om relaxen/spat på jobbet som man kan hyra i 3timmar för en liten summa per/person!
Jag sprang runder o förberedde för dessa kunder idag då det var dåligt med klippningar.
Jag tände alla ljus, satte igång jacuzzin, skärde upp frukt, blandade juice, väck handukar o morgonrockar som jag la fram! De är skoj o se när kunden kommer ner till relaxen o deras ögon bara tindrar. Alla borde kunne ge sin partner/vän/vänner en fm/em/kväll i denna avdelning. Bara slappa i skön morgonrock o snacka massa över några glas bubbel!

Imorgon hoppas jag att jag vaknar utan rosé huvudvärk så jag kan för första gången sen min flytt bege mig ner på stan o kolla runt lite. Ska ju fika med Lotta o höra om henne 2 dejter. En i fredags o en ikväll! E man en söt o rar tjej så är de ju klart man e upptagen med att bli utbjuden:)
Ska bli intressant o höra om hur de gick iallafall!

Just de jag sprang in i en idol el talang kändis på tunnelbannan, liten mörk kille med lite väl perfekt frilla! Tilda tycker ja e bra löjlig men ja tycker de e så skoj med kändisar o såväl b-kändisar!

Ska sluta pladdra en massa strunt nu..Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback