. -
Annonser från BloggPartner

07.42

Godmorgon, sista dagen i Stockholm på ett par dagar!
Är med blandade känslor man åker.
Är på något sätt rädd att kastat in i det som jag åkte ifrån!
På torsdas har Cafét sin öppning, de e ju bara ett måste o vara där,
på fredag har Martina fixat barnvakt så då blir de något skoj som händer :)
På lördag blir det någon slags utflykt med Sandra.
Och på söndag ja då bär de av mot Stockholm igen, med morfar och släp eller inte!?
Någonstans under dessa dagar ska jag tömma min lägenhet i Hstd och omorganisera mina saker och få med mig så mycket som möjligt upp!

 

Ska lägga upp en bild på Camillas(chefens) present till Carro..
Skojja att vi blev speechless!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback