. -
Annonser från BloggPartner

14.45

Lördag!
Men de känns som söndag, och som om att jag vore riktigt jäkla bakis!
Min fredagskväll slutade i en spontan dejt som resulterade i en hemkomst runt halv 6 imorse!
Sen upp och jobba vid 10, men jag är lika glad för det!

På jobbet är de liiiite smått kaos, spagästerna kommer kl 17 och poolen strejkar!
Spännande!
Where is my handy man??

Kvällen tror jag med stor sannolikhet kommer gå i lugnets tecken!!
Fick ju en liten smak av Sex and the city livet igår..
får nog nöjja mig med det för ett tag nu!
Pratade med Kimpa/Taggen imorse lill grabben fyller ju år idag!
Hade velat vara hemma o fira världens goaste Kim!
Sedan följde samtal med Lena, hon kommer verkligen till mig snart!
Kan de bli bättre....
1:a handskontrakt på en lägenhet på 60kvm med klädkammare!
Topshop tilll granne
Lite sms som inkommer då och då ;)
O Lena kommer snart....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback